حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انفجار در مرکز سیلندر گاز مایع کرج | پای یک نفر قطع شد + تصاویر (۲۵ مهرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۹۲۶۷
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
انفجار در مرکز سیلندر گاز مایع کرج | پای یک نفر قطع شد + تصاویر (۲۵ مهرماه ۱۴۰۲)
مدیر اداره بحران فرمانداری کرج از انفجار در مرکز عرضه سیلندر گاز مایع در جاده محمدشهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی شنیده شدن صدای انفجار‌های متعدد در جاده محمد شهر کرج، این موضوع را از مسئولان مرتبط در ستاد مدیریت بحران استان البرز پیگیری شد که مشخص شد این انفجار در مرکز عرضه سیلندر غیرمجاز گاز مایع در در مجاورت میدان تره و بار محمدشهر رخ داده است.

انفجار در مرکز گاز مایع ال پی جی در کرج

محمد یساولی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرج در ارتباط با جزئیات این انفجار گفت صبح امروز مرکز توزیع و ذخیره گاز مایع ال پی جی در جاده محمدشهر کرج مورد حریق قرار گرفته و منفجر شد.

وی افزود: در این مرکز محل شارژ غیر مجاز کپسول ال پی جی بوده است که آتش نشانان به سرعت در محل حاضر و نسبت به ایمن سازی و اطفاء حریق اقدام کرده‌اند
محمد یساولی گفت در این حادثه تنها یک نفر مصدوم شده که آن هم به صورت سرپایی مداوا شده است.

لازم به توضیح است صدای این انفجار در شهر‌های اطراف این مرکز از جمله فردیس، مشکین دشت و محمدشهر نیز شنیده شده است.

پای یک نفر در انفجار محمدشهر قطع شد

‌رئیس اورژانس استان البرز نیز در این باره گفت: مصدومان حادثه انفجار در مرکز غیرمجاز عرضه سیلندر گاز کرج به سه نفر افزایش پیدا کرده است که دو نفر از آنان در محل حادثه مصدوم شده و نفر سوم به فاصله ۵۰۰ متر از محل حادثه مصدوم شده است.

وی افزود: یکی از کسپول‌های گاز مایع به دلیل حجم انفجار ۵۰۰ متر آن طرف‌تر در مرکز بازار مرکز میوه و تره بار کرج به یکی از مراجعه‌کنندگان به این بازار برخورد کرده است.

به گفته وی، در این حادثه کپسول پرتاب شده به پای این فرد اصابت کرده که فرد مصدوم از پای خود را از ناحیه زانو به پایین از دست داده است. همچنین دو مصدوم دیگر حادثه سوختگی داشته‌اند که در مرکز فوریت‌های پزشکی بیمارستان شهید مدنی استان البرز تحت درمان هستند.

محل انفجار مرکز سیلندر پرکنی گاز مایع در محمدشهر کرج


منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->